Babysvømning

Babysvømning i VIBORG SVØMMEKLUB: Styrk dit barns sundhed og sikkerhed i vandet.

Babysvømning er ikke kun en sjov aktivitet for de små, men det er også en fantastisk måde at styrke båndet mellem forældre og barn, samt at fremme barnets sundhed og udvikling. I VIBORG SVØMMEKLUB har babysvømning fået en varm velkomst og det er blevet en populær aktivitet blandt forældre og babyer. Læs videre for at finde ud af, hvorfor babysvømning er så gavnligt og hvordan du kan tilmelde dit barn og dig selv.

Hvorfor babysvømning?

Babysvømning er mere end bare leg i vandet. Det er en tidlig introduktion til vand, der hjælper børn med at udvikle vandfærdigheder og selvtillid i en tidlig alder. Her er nogle af fordelene ved babysvømning:

1. Motorisk udvikling: Babysvømning hjælper med at styrke barnets muskler og koordination, hvilket fremmer den motoriske udvikling.

2. Sundhed og motion: Svømning er en fremragende motionsform, selv for de små. Det hjælper med at forbedre hjerte-kar-systemet samt forbedrer muskler og led.

3. Sikkerhed i vandet: Ved at deltage i babysvømning kan babyer lære grundlæggende overlevelsesfærdigheder i vandet, hvilket er afgørende for deres sikkerhed senere hen.

4. Bånd mellem forældre og barn: Babysvømning giver forældre mulighed for at tilbringe kvalitetstid med deres babyer og styrker det følelsesmæssige bånd mellem dem.

Babysvømning i VIBORG SVØMMEKLUB

I VIBORG SVØMMEKLUB er der flere babysvømningstilbud til rådighed. Vi har dedikerede instruktører, der er erfarne i at arbejde med babyer og småbørn, som medfører at holdene er både sikre, sjove og lærerige.

Hvordan tilmelder du dig og din baby?

1. Tilmeld dig og dit barn: Er du ikke allerede medlem af VIBORG SVØMMEKLUB, så skal du først oprette en profil her på siden.
    Klik på "Opret profil" i topmenuen og udfyld dine informationer i formularen.
    Du opretter dig selv først og herefter dit barn ved at klikke på "Tilføj familiemedlen".

2. Forberedelser: Inden du deltager i babysvømning, sørg for at have alle de nødvendige babyprodukter såsom bleer, badetøj, håndklæder osv.

3. Vær engageret: Til babysvømning er det vigtigt at være engageret og opmærksom på din baby. Følg instruktørens anvisninger og nyd tiden sammen i vandet.

Er dit barn ej længere baby ? Så læs om Svømning for børn