Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 0 - 1 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Barnet skal anvende svømmeble og tætsluttende badebukser/dragt. Der arbejdes med tilvænning til vandet. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 1 - 2 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Barnet skal anvende svømmeble og tætsluttende badebukser/dragt. Der arbejdes med tilvænning til vandet. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 2 - 3 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Der er en instruktør og en hjælpeinstruktør, som også er med i vandet. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 2 - 3 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Der er en instruktør og en hjælpeinstruktør, som også er med i vandet. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 3 - 4 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren og hjælpeinstruktøren er med i vandet. Barnet får kendskab til undervisningssituationer.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter
Alder: 3 - 4 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin. Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Holdbeskrivelse: Mor eller far er med i vandet. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren og hjælpeinstruktøren er med i vandet. Barnet får kendskab til undervisningssituationer.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 7 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet sammen med mor eller far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.Mor og far er med i vandet.
Holdbeskrivelse: Et hold for børn, som tidligere har gået til svømning, men som endnu ikke er helt klar til at slippe mor eller fars trygge hånd. Man skal som forældre være indstillet på at indgå i undervisningen og indrette sig efter instruktøreren undervisning. Forældrene skal altså være villig til at deltage i undervisningen og tage ved lære med henblik på at videregive denne viden til sit barn. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Balance, elementskift og bevægelse og vejrtrækning i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 7 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet sammen med mor eller far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.Mor og far er med i vandet.
Holdbeskrivelse: Et hold for børn, som tidligere har gået til svømning, men som endnu ikke er helt klar til at slippe mor eller fars trygge hånd. Man skal som forældre være indstillet på at indgå i undervisningen og indrette sig efter instruktøreren undervisning. Forældrene skal altså være villig til at deltage i undervisningen og tage ved lære med henblik på at videregive denne viden til sit barn. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Balance, elementskift og bevægelse og vejrtrækning i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 7 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet sammen med mor eller far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.Mor og far er med i vandet.
Holdbeskrivelse: Et hold for børn, som tidligere har gået til svømning, men som endnu ikke er helt klar til at slippe mor eller fars trygge hånd. Man skal som forældre være indstillet på at indgå i undervisningen og indrette sig efter instruktøreren undervisning. Forældrene skal altså være villig til at deltage i undervisningen og tage ved lære med henblik på at videregive denne viden til sit barn. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Balance, elementskift og bevægelse og vejrtrækning i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 –7 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet sammen med mor eller far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.Mor og far er med i vandet.
Holdbeskrivelse: Et hold for børn, som tidligere har gået til svømning, men som endnu ikke er helt klar til at slippe mor eller fars trygge hånd. Man skal som forældre være indstillet på at indgå i undervisningen og indrette sig efter instruktøreren undervisning. Forældrene skal altså være villig til at deltage i undervisningen og tage ved lære med henblik på at videregive denne viden til sit barn. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Balance, elementskift og bevægelse og vejrtrækning i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 7 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet sammen med mor eller far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.Mor og far er med i vandet.
Holdbeskrivelse: Et hold for børn, som tidligere har gået til svømning, men som endnu ikke er helt klar til at slippe mor eller fars trygge hånd. Man skal som forældre være indstillet på at indgå i undervisningen og indrette sig efter instruktøreren undervisning. Forældrene skal altså være villig til at deltage i undervisningen og tage ved lære med henblik på at videregive denne viden til sit barn. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Balance, elementskift og bevægelse og vejrtrækning i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 4 – 6 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3– 9 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3– 9 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 4 – 6 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 9 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 3 – 9 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Alder: 4 – 10 år.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden mor og far. Børnene må gerne bruge bælte og vinger.
Holdbeskrivelse: Børn, der er tilvænnet vand. Undervisningen indeholder mange forskellige redskaber, som f.eks. plader, elefantsnabler, bolde m.m. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Det legende element vægtes stort, men der vil også svømmes fra kant til kant. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes i det varme vand.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet. Børnene må gerne bruge bælte og luffer.
Holdbeskrivelse: En undervisning vil typisk være bygget op omkring forskellige øvelser og aktiviteter, hvor børnene bevæger sig fra den ene kant til den anden. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed. Vi arbejder hen imod at børnene kan komme over i det store bassin, derfor vil de også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i dette bassin. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er altid i vandet sammen med børnene.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Målsætning:
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes i det varme vand.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet. Børnene må gerne bruge bælte og luffer.
Holdbeskrivelse: En undervisning vil typisk være bygget op omkring forskellige øvelser og aktiviteter, hvor børnene bevæger sig fra den ene kant til den anden. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed. Vi arbejder hen imod at børnene kan komme over i det store bassin, derfor vil de også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i dette bassin. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er altid i vandet sammen med børnene.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Målsætning:
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes i det varme vand.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet. Børnene må gerne bruge bælte og luffer.
Holdbeskrivelse: En undervisning vil typisk være bygget op omkring forskellige øvelser og aktiviteter, hvor børnene bevæger sig fra den ene kant til den anden. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed. Vi arbejder hen imod at børnene kan komme over i det store bassin, derfor vil de også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i dette bassin. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er altid i vandet sammen med børnene.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Målsætning:
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes i det varme vand.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet. Børnene må gerne bruge bælte og luffer.
Holdbeskrivelse: En undervisning vil typisk være bygget op omkring forskellige øvelser og aktiviteter, hvor børnene bevæger sig fra den ene kant til den anden. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed. Vi arbejder hen imod at børnene kan komme over i det store bassin, derfor vil de også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i dette bassin. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er altid i vandet sammen med børnene.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Målsætning:
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes i det varme vand.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet. Børnene må gerne bruge bælte og luffer.
Holdbeskrivelse: En undervisning vil typisk være bygget op omkring forskellige øvelser og aktiviteter, hvor børnene bevæger sig fra den ene kant til den anden. Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed. Vi arbejder hen imod at børnene kan komme over i det store bassin, derfor vil de også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i dette bassin. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren er altid i vandet sammen med børnene.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Målsætning:
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet med brug af bælte.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, element-skift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Samtidig er der stor fokus på tryghed i det store bassin. Derudover introduceres der for stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruk-tøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs i den lave ende i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i vandet uden brug af hjælpemidler.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves det grovmotoriske i stilarterne, crawl, rygcrawl og brystsvømning. Børnene vil også enkelte gange i løbet af sæsonen prøve at svømme i den dybe ende. Instruktøreren/hjælpeinstruktøren vil ofte være i vandet sammen med børnene.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs af bassinet i den dybe ende af det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i den dybe ende, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl og crawl med vejrtrækning til siden.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves tekniske detaljer i stilarterne, crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til vandpolo og andre boldspil, spring fra vippe og skamler, kolbøtter, livredning, osv.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 min.
Bassin: Der svømmes på tværs af bassinet i den dybe ende af det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig i den dybe ende, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl og crawl med vejrtrækning til siden.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves tekniske detaljer i stilarterne, crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til vandpolo og andre boldspil, spring fra vippe og skamler, kolbøtter, livredning, osv.
Målsætning:
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 60 min.
Bassin: Der svømmes på tværs af bassinet i den dybe ende af det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig frit i den dybe ende uden problemer, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl, crawl og brystsvømning.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves tekniske detaljer i stilarterne - crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse, samt der skabes kendskab til stilarten butterfly. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til forskellige boldspil, dykning, livredning og spring. Derudover vil der være fokus på hovedspring fra skamlerne og de forskellige vendinger i crawl, rygcrawl og bryst. Der vil være tilbud om at komme til stævner.
Målsætning:
Yderligere kommentar: Svømmerne vil skulle medbringe tøj til en undervisningsgang, for at prøve hvordan det er at have tøj på i vand.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 60 min.
Bassin: Der svømmes på tværs af bassinet i den dybe ende af det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig frit i den dybe ende uden problemer, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl, crawl og brystsvømning.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. Derudover indøves tekniske detaljer i stilarterne - crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse, samt der skabes kendskab til stilarten butterfly. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til forskellige boldspil, dykning, livredning og spring. Derudover vil der være fokus på hovedspring fra skamlerne og de forskellige vendinger i crawl, rygcrawl og bryst. Der vil være tilbud om at komme til stævner.
Målsætning:
Yderligere kommentar: Svømmerne vil skulle medbringe tøj til en undervisningsgang, for at prøve hvordan det er at have tøj på i vand.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 60 minutter.
Bassin: Der svømmes på langs af bassinet i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig frit i den dybe ende uden problemer, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl, crawl og brystsvømning teknisk flot, samt har kendskab til butterfly.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes videre med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. De tekniske detaljer i hver stilarterne, crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse finpudses, samt der er fokus på tekniske detaljer i butterfly. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til forskellige boldspil, dykning, livredning, spring og konkurrencesvømning. Derudover vil der være fokus på hovedspring fra skamlerne og de forskellige vendinger i crawl, rygcrawl og bryst. Der vil være tilbud om at komme til stævner.
Målsætning:
Yderligere kommentar: Svømmerne vil skulle medbringe tøj til en undervisningsgang, for at prøve, hvordan det er at have tøj på i vand.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 60 min svømning
Bassin: Der svømmes på langs af bassinet i det store bassin.
Forudsætninger: At børnene kan begå sig frit i den dybe ende uden problemer, uden brug af hjælpemidler, samt kunne svømme rygcrawl, crawl og brystsvømning teknisk flot, samt har kendskab til butterfly.
Holdbeskrivelse: Der arbejdes videre med de 4 grundelementer: Bevægelse, vejrtrækning, elementskift og balance i vandet, som vil indlæres igennem leg og øvelser. De tekniske detaljer i hver stilarterne, crawl, rygcrawl, brystsvømning og delfinbevægelse finpudses, samt der er fokus på tekniske detaljer i butterfly. Endvidere vil svømmerne blive introduceret til forskellige boldspil, dykning, livredning, spring og konkurrencesvømning. Derudover vil der være fokus på hovedspring fra skamlerne og de forskellige vendinger i crawl, rygcrawl og bryst. Der vil være tilbud om at komme til stævner.
Målsætning:
Yderligere kommentar: Svømmerne vil skulle medbringe tøj til en undervisningsgang, for at prøve, hvordan det er at have tøj på i vand. Vi forbeholder os ret til at lukke holdet, hvis der er for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter.
Bassin: Foregår i lav ende af bassinet
Holdbeskrivelse: Hold til voksne begyndere. Holdet undervises efter den enkeltes niveau af de tilknyttede instruktører.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter.
Bassin: Foregår i lav ende af bassinet
Holdbeskrivelse: Hold til voksne med vandskræk eller begyndere. Holdet undervises efter den enkeltes niveau af de tilknyttede instruktører.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: Der tilbydes 2 ugentlige træningspas á 1½ - 2 time.
Holdbeskrivelse: Holdet er for tidligere konkurrencesvømmere, som gerne vil have kontakt til svømningen.
Det kan ligeledes tilbydes Trialeter, som ønsker at få rettet lidt på teknikken, samt gode motionssvømmere der ønsker at svømme lidt mere end almindelig motionssvømning. Der vil ingen træner være til stede. Der vil være tilbud om at deltage i klubmesterskaber samt enkelte Masters stævner.
Der svømmes 45 minutter.
Et hold for alle der ønsker at bruge svømning som motion. Man kan svømme individuelt eller modtage undervisning i f. eks. crawl, hvis man ønsker det. Fokus på motion og hyggeligt samvær.
Det er muligt at komme enkelte gange. Se hold Åben Svømning
Undervisningstid: 45minutter
Bassin: Der er både lavt og dybt vand til rådighed.
Holdbeskrivelse: Ad Hoc svømning. Til dig, som kun har mulighed for at svømme engang imellem. Den enkelte svømmer vil blive motiveret i forhold til egne svømmefærdigheder.
Praksis: Man betaler 50 kroner i indmeldelse - og efterfølgende betaler man 50kroner pr. gang. Pengene betales via mobilpay: 40948.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
Undervisningstid: 30 minutter.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin på CKU (Rosenstræde 6). Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Forudsætninger: At barnet/den unge har en forældre eller hjælper med, såfremt dette er nødvendigt for at barnet kan begå sig i vandet.
Holdbeskrivelse: Målgruppen er børn og unge med en fysisk og psykisk udviklingshæmning. På holdet er der mulighed for deltagelse af en forælder/hjælper i vandet. Der arbejdes hovedsageligt med generel bevægelse i vand ud fra fire grundelementer – balance, elementskift, bevægelse og vejrtrækning. Undervisningen planlægges efter en legende tilgang. Der vil i perioder være deltagelse af børnefysioterapeuter, som kan sparre med instruktøren om specifik planlægning af undervisningen.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
OBS: Opstart i uge 34.
Undervisningstid: 30 minutter.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin på CKU (Rosenstræde 6). Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Forudsætninger: At barnet/den unge har en forældre eller hjælper med, såfremt dette er nødvendigt for at barnet kan begå sig i vandet.
Holdbeskrivelse: Målgruppen er børn og unge med en fysisk og psykisk udviklingshæmning. På holdet er der mulighed for deltagelse af en forælder/hjælper i vandet. Der arbejdes hovedsageligt med generel bevægelse i vand ud fra fire grundelementer – balance, elementskift, bevægelse og vejrtrækning. Undervisningen planlægges efter en legende tilgang. Der vil i perioder være deltagelse af børnefysioterapeuter, som kan sparre med instruktøren om specifik planlægning af undervisningen.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
OBS: Opstart i uge 34.
Undervisningstid: 30 minutter.
Bassin: Der svømmes i det varme bassin på CKU (Rosenstræde 6). Undervisningen foregår i 34 graders varmt vand.
Forudsætninger: At barnet/den unge har en forældre eller hjælper med, såfremt dette er nødvendigt for at barnet kan begå sig i vandet.
Holdbeskrivelse: Målgruppen er børn og unge med en fysisk og psykisk udviklingshæmning. På holdet er der mulighed for deltagelse af en forælder/hjælper i vandet. Der arbejdes hovedsageligt med generel bevægelse i vand ud fra fire grundelementer – balance, elementskift, bevægelse og vejrtrækning. Undervisningen planlægges efter en legende tilgang. Der vil i perioder være deltagelse af børnefysioterapeuter, som kan sparre med instruktøren om specifik planlægning af undervisningen.
Vi forbeholder os ret til at lukke holdet ved for få tilmeldinger.
OBS: Opstart i uge 34.